Wij sturen u een afspraakherinnering per e-mail en/of sms met verschillende redenen:
- Als extra service
- Zodat u uw afspraak niet vergeet
- Zodat u zich op de juiste locatie meldt
- Zodat u uw afspraak nog kunt annuleren of verplaatsen
- U heeft uw nummer of emailadres nog niet aan ons doorgegeven
- Uw mobiele nummer/mailadres is onjuist
- U heeft nog geen toestemming gegeven dat we u mogen mailen/sms’en
- De polimedewerkers kunnen uw nummer en mailadres controleren.
- U kunt uw gegevens laten aanvullen, wijzigen of toestemming geven bij de patiëntenregistratie in het ziekenhuis.
- Het afspraakbureau controleert uw gegevens, hier kunt u ook wijzigen doorgeven bij het maken van een (nieuwe) afspraak.
- Het kan zijn dat u meerdere afspraken heeft op een dag.
- Voor elke afspraak ontvang u een bericht.
- Het kan ook zijn dat u gemachtigd bent voor bijvoorbeeld uw kind/ouder. Wanneer u beiden een afspraak heeft op een dag krijgt u voor beide afspraken een bericht.
U kunt u aan- of afmelden door dit door te geven aan het afspraakbureau of bij de patiëntenregistratie.
Als uw polikliniek dat heeft ingericht, krijgt u ook voor een telefonische afspraak een herinnering. Dit is (nog) niet voor alle telefonische afspraken het geval.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij versturen een herinnering naar het emailadres dat u aan ons heeft doorgegeven.
De afspraakherinnering wordt in de ochtend naar u verzonden.