Onze Servicedesk kan u alleen helpen bij technische vragen over het gebruik van MijnAlrijne. U kunt contact opnemen via 071 517 85 57. De Servicedesk is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook onderstaand formulier invullen. Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie.
Technische vragen zijn bijvoorbeeld:
- Het lukt niet om in te loggen. Hoe komt dat?
- Ik kan een bepaalde knop niet aanklikken. Hoe komt dat?
Heeft u een andere vraag?
-
Heeft u een medisch inhoudelijke vraag? Bijvoorbeeld over uw gezondheidssituatie, diagnose, behandeling of onderzoek?
Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de afdeling waar u onder behandeling bent. Onze Servicedesk kan u via onderstaand formulier geen antwoord geven op medisch inhoudelijke en dringende vragen. De telefoonnummers van de afdelingen vindt u op onze website. -
Heeft u een algemene vraag voor ons ziekenhuis (en niet over MijnAlrijne)?
Vul dan het formulier Stel een vraag in. - Heeft u een vraag over het wijzigen of annuleren van uw afspraak?
Neem telefonisch contact op met uw polikliniek of ga langs aan de balie. Let op: de poliklinieken zijn telefonische bereikbaar van maandag t/m vrijdag.
Let op: U kunt géén medische vraag stellen aan de Servicedesk.