Veelgestelde vragen

Mogelijk staat uw vraag tussen de veelgestelde vragen.

Ga naar Veelgestelde vragen. 

Medische vragen 

Onze Servicedesk kan uw medische vragen niet beantwoorden. Deze vragen kunt u stellen aan de afdeling waar u onder behandeling bent. Wellicht kunt u uw medische vraag stellen tijdens uw volgende afspraak in het ziekenhuis. Kunt u hier niet mee wachten, dan kunt u telefonisch contact opnemen met uw behandeld arts.

Ook als u vragen heeft over een onderzoek, kunt u terecht bij uw behandeld arts. Uw behandelend arts heeft het onderzoek voor u aangevraagd bij bijvoorbeeld een radioloog. De telefoonnummers vindt u op onze website.      

Vragen over DigiD

Ga naar de pagina Hoe kan ik inloggen?

Technische vragen

Heeft u vragen over het gebruik van MijnAlrijne? U kunt dan contact opnemen met onze Servicedesk via 071 517 85 57. De Servicedesk is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook onderstaand formulier invullen. Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie. 

Wij gebruiken uw geboortedatum om u op te zoeken in ons patiënteninformatiesysteem. Met die informatie kunnen wij beter achterhalen wie uw vraag het beste kan beantwoorden.


Voeg hier een printscreen van een eventuele foutmelding toe
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar boven