Veelgestelde vragen
Mogelijk staat uw vraag tussen de veelgestelde vragen.
Medische vragen
Onze Servicedesk kan u via onderstaand formulier geen antwoord geven op medisch inhoudelijke en dringende vragen. Neemt u contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent als u vragen heeft over uw gezondheidstoestand, diagnose of een behandeling. Wellicht kunt u uw medische vraag stellen tijdens uw volgende afspraak in het ziekenhuis. Kunt u hier niet mee wachten, dan kunt u telefonisch contact opnemen met uw behandeld arts.
Ook als u vragen heeft over een onderzoek, kunt u terecht bij uw behandeld arts. Uw behandelend arts heeft het onderzoek voor u aangevraagd bij bijvoorbeeld een radioloog. De telefoonnummers vindt u op onze website.
Vragen over DigiD
Ga naar de pagina Hoe kan ik inloggen?
Technische vragen
Heeft u vragen over het gebruik van MijnAlrijne? U kunt dan contact opnemen met onze Servicedesk via 071 517 85 57. De Servicedesk is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook onderstaand formulier invullen. Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie.