Onze Servicedesk kan u alleen helpen bij technische vragen over het gebruik van MijnAlrijne. Technische vragen zijn bijvoorbeeld: Het lukt niet om in te loggen. Hoe komt dat?, Ik kan een bepaalde knop niet aanklikken. Hoe komt dat?

Vul onderstaand formulier in. Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie.

Let op: U kunt géén medische vraag stellen aan de Servicedesk.  

Heeft u een andere vraag? 

  • Heeft u een medisch inhoudelijke vraag? Bijvoorbeeld over uw gezondheidssituatie, diagnose, behandeling of onderzoek?
    Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de afdeling waar u onder behandeling bent. Onze Servicedesk kan u via onderstaand formulier geen antwoord geven op medisch inhoudelijke en dringende vragen. De telefoonnummers van de afdelingen vindt u op onze website

  • Heeft u een algemene vraag voor ons ziekenhuis (en niet over MijnAlrijne)? 
    Vul dan het formulier Stel een vraag in. 

  • Heeft u een vraag over het wijzigen of annuleren van uw afspraak? 
    Neem telefonisch contact op met uw polikliniek of ga langs aan de balie. Let op: de poliklinieken zijn telefonische bereikbaar van maandag t/m vrijdag. 

Onze Servicedesk kan u alleen helpen bij technische vragen over het gebruik van MijnAlrijne. Bel alleen bij deze vragen naar 071 517 85 57. De Servicedesk is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook onderstaand formulier invullen. Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie. 

Let op: U kunt géén medische vraag stellen aan de Servicedesk.  

Technische vragen over MijnAlrijne

Wij gebruiken uw geboortedatum om u op te zoeken in ons patiënteninformatiesysteem. Met die informatie kunnen wij beter achterhalen wie uw vraag het beste kan beantwoorden.
Voeg hier een printscreen van een eventuele foutmelding toe



}
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar boven