Waar kan ik MijnAlrijne voor gebruiken?

Op uw persoonlijke pagina van Alrijne vindt u informatie over uw afspraken, een deel van uw medisch dossier (zoals medische gegevens, uitslagen en rapporten), vragenlijsten en folders. Ook is het mogelijk om via een e-consult uw beelden op te vragen. Voor sommige medicijnen kunt u ook een herhaalrecept aanvragen. In de toekomst bouwen wij steeds meer mogelijkheden uit via e-consult met uw polikliniek en arts.

Hoe vul ik een digitale vragenlijst in?

U klikt op de knop 'Vragenlijsten' links in het menu. Als een vragenlijst voor u klaar staat, kunt u deze starten. De vragenlijst moet in één keer voltooid worden en kan niet tussentijds opgeslagen worden.

Ik heb problemen met het invullen van de vragenlijst. Wat moet ik doen?

Indien u problemen ondervindt bij het invullen van de vragenlijst, kunt u deze ook invullen in het ziekenhuis op de dag dat u een afspraak heeft. Wilt u dan 20 minuten eerder naar het ziekenhuis komen? Dank u. 

Waar kan ik mijn uitslag vinden?

Bovenin het menu in MijnAlrijne vindt u 'Dossier'. Als u hierop heeft geklikt, klapt het menu uit en klikt u op 'Uitslagen'. Vervolgens krijgt u meer informatie over dit onderwerp. Als u dit heeft gelezen en begrepen, kunt u klikken op 'Ga door'. Vervolgens komt u op de overzichtspagina terecht met alle uitslagen. Klik op de afdeling waar u onderzoek heeft gehad en vervolgens vindt u daar uw uitslag. De meeste uitslagen zijn voor u beschikbaar, zodra deze bekend zijn. Alleen Nucleaire Geneeskunde heeft een vertragingstijd. Een PET/CT-scan is na negen dagen beschikbaar.

Kan ik online een afspraak maken?

Voor de volgende afdelingen is het mogelijk om online een afspraak te maken:

  • Dermatologie
  • Sportgeneeskunde
  • Plastische Chirurgie
  • Pijnbehandelcentrum
  • Neurologie (carpaal tunnel syndroom)

U kunt een online afspraak maken als u al patiënt bent bij Alrijne en u een verwijzing van de huisarts heeft via ZorgDomein.

Kan ik mailen met mijn zorgverlener (e-consult)?

Nee, deze functionaliteit is in ontwikkeling en binnenkort beschikbaar.

Met wie kan ik contact opnemen als ik technische vragen heb over MijnAlrijne?

Heeft u een vraag over inloggen in MijnAlrijne? Of kunt u iets niet vinden? U kunt contact opnemen met onze Helpdesk via 071 517 85 57. De Helpdesk is van maandag t/m donderdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook een e-mail sturen naar onze Helpdesk via mijnalrijne@alrijne.nl, bereikbaar van maandag t/m vrijdagochtend. U kunt hier niet uw afspraak verzetten of annuleren, of een medisch inhoudelijke vraag stellen.

Met wie kan ik contact opnemen als ik medisch inhoudelijke vragen heb?

Onze Helpdesk kan uw medische vragen niet beantwoorden. Deze vragen kunt u stellen aan uw zorgverlener(s).

Hoe kan ik suggesties/verbeteringen voor MijnAlrijne doorgeven?

Graag horen wij hoe wij MijnAlrijne kunnen verbeteren. Uw opmerkingen kunt u doorgeven via mijnalrijne@alrijne.nl.

Terug naar MijnAlrijne
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar boven