Waar kan ik MijnAlrijne voor gebruiken?

Op uw persoonlijke pagina van Alrijne Ziekenhuis vindt u informatie over uw afspraken, een deel van uw medisch dossier (zoals medische gegevens, uitslagen en rapporten), vragenlijsten en folders. Ook is het mogelijk om via een e-consult uw beelden op te vragen. Voor sommige medicijnen kunt u ook een herhaalrecept aanvragen. In de toekomst bouwen wij steeds meer mogelijkheden uit via e-consult met uw polikliniek en arts.

Hoe vul ik een digitale vragenlijst in?

U klikt op de knop 'Vragenlijsten' links in het menu. Als een vragenlijst voor u klaar staat, kunt u deze starten. De vragenlijst moet in één keer voltooid worden en kan niet tussentijds opgeslagen worden.

Ik heb problemen met het invullen van de vragenlijst. Wat moet ik doen?

Indien u problemen ondervindt bij het invullen van de vragenlijst, kunt u deze ook invullen in het ziekenhuis op de dag dat u een afspraak heeft. Wilt u dan 20 minuten eerder naar het ziekenhuis komen? Dank u. 

Waar kan ik mijn uitslag vinden?

Bovenin het menu in MijnAlrijne vindt u 'Dossier'. Als u hierop heeft geklikt, klapt het menu uit en klikt u op 'Uitslagen'. Vervolgens krijgt u meer informatie over dit onderwerp. Als u dit heeft gelezen en begrepen, kunt u klikken op 'Ga door'. Vervolgens komt u op de overzichtspagina terecht met alle uitslagen. Klik op de afdeling waar u onderzoek heeft gehad en vervolgens vindt u daar uw uitslag. De meeste uitslagen zijn voor u beschikbaar, zodra deze bekend zijn. Alleen Nucleaire Geneeskunde heeft een vertragingstijd. Een PET/CT-scan is na negen dagen beschikbaar.

Kan ik online een afspraak maken?

Voor de volgende afdelingen is het mogelijk om online een afspraak te maken:

  • Dermatologie
  • KNO
  • Sportgeneeskunde
  • Gynaecologie
  • Plastische Chirurgie

Kan ik mailen met mijn zorgverlener (e-consult)?

Nee, deze functionaliteit is in ontwikkeling en binnenkort beschikbaar.

Met wie kan ik contact opnemen als ik technische vragen heb over MijnAlrijne?

U kunt contact opnemen met onze Helpdesk via 071 517 85 57. De Helpdesk is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.00 tot 16.30 uur (m.u.v. feestdagen). U kunt ook een e-mail sturen naar onze Helpdesk via mijnalrijne@alrijne.nl.  

Met wie kan ik contact opnemen als ik medisch inhoudelijke vragen heb?

Onze Helpdesk kan uw medische vragen niet beantwoorden. Deze vragen kunt u stellen aan uw zorgverlener(s).

Hoe kan ik suggesties/verbeteringen voor MijnAlrijne doorgeven?

Graag horen wij hoe wij MijnAlrijne kunnen verbeteren. Uw opmerkingen kunt u doorgeven via mijnalrijne@alrijne.nl.

Terug naar MijnAlrijne
Terug naar MijnAlrijne
Terug naar boven